قایدی آماده‌ترین بازیکن کلبا اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند
سرخط خبرها

قانون منع به کارگیری مربی خارجی لغو شد؟ | مربی ایتالیایی درراه استقلال

  • کد خبر: ۶۹۲۱۹
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
قانون منع به کارگیری مربی خارجی لغو شد؟ | مربی ایتالیایی درراه استقلال
به دنبال رونمایی فرهاد مجیدی از حضور یک مربی ایتالیایی در تمرین استقلال این سوال به وجود آمده که آیا قوانین سازمان لیگ در منع به کار گیری مربی و بازیکن خارجی لغو شده است؟

گروه ورزش| شهرآرانیوز، فرهاد مجیدی درصفحه شخصی خود از قطعی شدن حضور یک مربی ایتالیایی و حضوردرتهران رونمایی کرده است. سرمربی استقلال که گفته شده با این مربی دوستی دیرینه دارد مدعی شده آقای گابریل پین به تهران می‌آید.

این مربی به گفته سرمربی استقلال سابقه همکاری با تیم ملی ایتالیا و باشگاه هایی هچون فیورنتینا، جنوا، والنسیا، گالاتاسرای و النصر را دارد.

درباره اینکه دستمزد مربی مورد نظر مجیدی قرار است به چه شکل پرداخت شود، هیچ اطلاعاتی داده نشده و مشخص نیست که درنهایت مجیدی از جیب خودش دستمزد این مربی را پرداخت خواهد کرد یا اینکه باشگاه طبق عرف این کار را انجام داد.

خبر حضور این مربی خارجی درتهران درحالی جلب توجه می‌کند که سازمان لیگ تاکید کرده بود هیچ مربی و بازیکن خارجی مجاز نیست درفصل جاری با باشگاه‌ها قرارداد منعقد کند.

تا کنون نیز مسئولان سازمان لیگ درباره لغو قانون منع به کارگیری مربی و بازیکن خارجی هیچ اطلاع رسانی نداشته‌اند وحتی هفته پیش سازمان لیگ صراحتا اعلام کرده بود که باشگاه استقلال تحت هیچ شرایطی نمی‌تواند با مربی ایتالیایی مد نظر فرهاد مجیدی همکاری کند.

خبری که مجیدی در صفحه شخصی خود قرار داده اما خلاف این ادعا را ثابت می‌کند و احتمالا همکاری با مربی ایتالیایی قطعی شده که سرمربی استقلال بدون توجه به قوانینی که وجود دارد، اعلام کرده مربی ایتالیایی به تهران خواهد آمد.

با توجه به اطلاع رسانی سرمربی استقلال باید منتظر ماند و دید درنهایت سازمان لیگ چه واکنشی نسبت به حضور مربی ایتالیایی درتهران نشان خواهد داد و آیا با این ماجرا کنار خواهد آمد یا اینکه همچنان دست به مخالفت با چنین همکاری‌هایی خواهد زد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->